Absolwent PSM I i II stopnia w Łomży w klasie skrzypiec. W 2009 r. ukończył z wyróżnieniem studia na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina na wydziale Dyrygentury Chóralnej, Edukacji Muzycznej, Muzyki Kościelnej, Rytmiki i Tańca w klasie dyrygentury prof. dr hab. Katarzyny Sokołowskiej, a w 2012 r. ukończył z wyróżnieniem studia na wydziale Wokalnym na tej samej uczelni w klasie śpiewu solowego ad. dr hab. Roberta Cieśli. W latach 2009 – 2018 śpiewak Warszawskiej Opery Kameralnej i Polskiej Opery Królewskiej. Jako chórzysta i solista występował na scenach operowych Polski, Europy i Azji wykonując dzieła sceniczne od renesansu do czasów współczesnych. Jest członkiem zespołu „Wikingowie” prezentującego „pieśni morza” w tradycyjnych surowych brzmieniach oraz Sekstetu Wokalnego Muzyki Współczesnej proMODERN, z którym otrzymał m.in cztery Nagrody Muzyczne „Fryderyk”. Od 2019 r. śpiewak Filharmonii Narodowej.
Studiowała na Wydziale Wokalno -Aktorskim Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, w klasie Bożeny Betley. Swoje umiejętności wokalne doskonaliła na kursach mistrzowskich prowadzonych przez takich śpiewaków jak Anita Garanca, Dirk Snellings czy Ryszard Karczykowski.
Na swoim koncie ma liczne występy solowe na estradzie Filharmonii Narodowej. Pod batutą takich dyrygentów jak Łukasz Borowicz, Jacek Kasprzyk, Krzysztof Penderecki, Krzysztof Urbański, Antoni Wit, Niklas Willen, Yoaw Talmi, Krzesimir Dębski miała okazję wykonywać partie mezzosopranowe w utworach Leonarda Bernsteina, Johannesa Brahmsa. Josepha Haydna, Pabla Sorozabala, W.A.Mozarta .Śpiewała na Wielkanocnym Festiwalu Ludwiga van Beethovena, Festiwalu Warszawska Jesień czy Louis Lewandowski Festiwal w Berlinie Jej głos można usłyszeć na płytach nagranych wraz z Polską Orkiestrą Radiową pod batutą Łukasza Borowicza ( opera Montemezziego "Miłość trzech króli" i opera Giuseppe Verdiego "Simon Boccanegra") oraz trzech zarejestrowanych z zespołem kameralnym the Warsaw Singers ( nominacja do nagrody Fryderyk 2012 jako Fonograficzny Debiut Roku). Na scenie operowej zadebiutowała rolą Chłopca w " Czarodziejskim Flecie" ( Teatr Wielki - Opera Narodowa), kreowała postać Sędziny w operetce "Loterya" Moniuszki ( Teatr Stanisławowski ), a także była Martą w koncertowym wykonaniu "Strasznego dworu" tego kompozytora ( Filharmonia Narodowa)Brała też udział w realizacji projektów poetycko-muzycznych "Czas Dziwnotworów" Mai Baczyńskiej oraz "Herbert - głosy wewnętrzne" Andrzej Jagodziński Trio .Udzielała swojego głosu na potrzeby nagrań do filmów ("Jan Paweł II . Szukałem Was", " Bitwa Warszawska 1920" ) oraz teatru ( spektakl teatralny "Mewa" Czechowa w Teatrze Narodowym). Śpiewaczka współpracuje jako solistka i korepetytorka wokalna z licznymi warszawskimi zespołami. Wykonywała mezzosopranowe i altowe partie solowe koncertując z Chórem Uniwersytetu Warszawskiego ( Irina Bogdanovich), Chórem Uniwersytetu Medycznego (Daniel Synowiec), Warszawskim Chórem Międzyuczelnianym ( Boris Somerschaf) Ars Chori ( Zbigniew Tupczyński), Ab imo Pectore ( Mariusz Latek), Medicantus ( Barbara Herman) i in. W swoim repertuarze posiada liczne dzieła oratoryjne m.in. " Completorium" G.G. Gorczyckiego, "Stabat Mater" G.B. Pergolesiego, "Pasja wg św. Mateusza" J.S. Bacha, "Gloria" Vivaldiego, "Spatzen – Messe" , Msza Koronacyjna oraz Requiem W.A. Mozart, "Mała Msza Uroczysta" G. Rossiniego, "Oratorium na Boże Narodzenie" Camille Saint-Saens czy "Amor Vincit" M. Bembinowa
W styczniu 2015 roku artystka zainicjowała cykl koncertów "Warszawa - Jerozolima" podczas którego promowała muzykę synagogalną. Od kilku lat współpracuje ze Stowarzyszeniem kultury żydowskiej Beit Polska, gdzie prowadzi zajęcia z emisji głosu dla kantorów.
Największe uznanie zyskała "III Litania", którą również sam Moniuszko szczególnie cenił. Po wykonaniu "III Litanii" w prasie pojawiły się bardzo pochlebne recenzje:
"Wsłuchując się w tę muzykę, rozpoznajemy rzeczywiście całą myśl autora, która oddana została z wrodzonym i właściwym jemu tylko talentem. Znika tu zupełnie monotonność, której nie mogą uniknąć kompozytorowie dzieł religijnych, a miejsce jej zajmuje owa coraz bardziej w najróżnorodniejszych formach rozwijająca się szczytność, jaka przemawiając do serca słuchacza, podnosi zarówno myśl jego ducha ku Najwyższej Istocie." ("Czas" nr 98, 28 kwietnia 1859)
Koncerty dofinansowane przez m.st. Warszawa.
Czytaj więcej: Litanie Ostrobramskie I i III Stanisława Moniuszki
Edukację muzyczną rozpoczęła od nauki gry na fortepianie w wieku 8 lat. Jest absolwentką PSM I i II st. w Łodzi, którą ukończyła pod kierunkiem prof. Zbigniewa Lasockiego. Studia w Uniwersytecie Muzycznym im. F. Chopina w Warszawie ukończyła z wyróżnieniem w klasie śpiewu klasycznego ad. Jolanty Janucik. Jako stypendystka programu Erasmus, dokonaliła swój warsztat wokalny pod okiem wybitnych śpiewaków oraz pedagogów z Włoch m.in. u prof. Gabrielli Munari i Elisabetty Andreani. Uczestniczyła w licznych kursach wokalnych prowadzonych przez muzyków i śpiewaków wielkiego formatu jak Ingrid Kremling, Christian Elssner czy Bobby McFerrin. Jest laureatką drugiej nagrody międzynarodowego konkursu wokalnego w Legnago (Włochy). Zadebiutowała na deskach Warszawskiej Opery Kameralnej w przedstawieniu "L'amante di tutte" B. Galuppiego. Współpracuje z wieloma instytucjami kulturalnymi t.j. Teatr Polski w Warszawie, Filharmonia Narodowa, Operetka im. Jana Kiepury w Warszawie oraz zespołami: Il Tempo, La Tempesta, ProModern, Il Canto, Gradus ad Parnassum, Ars Nova, Filatura di Musica. Wielokrotnie udzielała swojego głosu na potrzeby nagrań studyjnych na płyty (m.in. Śpiewniki" wyd. przez Muzeum Powstania Warszawkiego) oraz do filmów ("Jan Paweł II. Szukałem Was", "Bitwa Warszawska 1920", "Papusza"). Nagrała płytę z pieśniami Macieja Małeckiego (partia fortepianu). Współpracowała w roli korepetytora z aktorami Teatru Narodowego, Centralnego Basenu Artystycznego oraz Studia Teatralnego Koło. Jako solistka koncertuje w kraju i za granicą. Jej repertuar obejmuje szeroki zakres utworów: od renesansu po muzykę współczesną.
30 marca o godz. 16 wzięliśmy udział w kolejnej edycji Festiwalu Nowe Epifanie.
Koncert „Gloria Patri” w Świątyni Opatrzności Bożej to hołd dla Jana Pawła II w 14. rocznicę jego śmierci. Usłyszeliśmy aż jedenaście warszawskich chórów wywodzących się ze środowisk akademickich i kościelnych.
Architektura Świątyni Opatrzności Bożej stała się punktem wyjścia do artystycznych poszukiwań – podczas koncertu chóry zostały ustawione tak, by muzyka „otaczała” słuchaczy.
Program koncertu czerpał inspirację z modlitwy – różańca. Zabrzmiały „Pater Noster” Jakuba Neske oraz „Ave Maria” w muzycznym ujęciu kompozytorów takich jak Tomas Luis de Victoria, Siergiej Rachmaninow, Janusz Dąbrowski, Michał Dąbrowski (prawykonanie), Franz Biebl i Javier Busto.
Podczas koncertu usłyszeliśmy po raz pierwszy polichóralny utwór „Gloria Patri” autorstwa prof. Pawła Łukaszewskiego, skomponowany do słów doksologii. Koncert zwieńczyła kompozycja Zuzanny Falkowskiej do słów Jana Pawła II z placu Zwycięstwa w 1979 roku – „Niech zstąpi Duch Twój”.
W koncercie wzięły udział chóry:
Chór Centrum Myśli Jana Pawła II – dyr. Jan Krutul
Chór Akademicki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego – dyr. Michał Dąbrowski
Chór Akademicki Uniwersytetu Warszawskiego – dyr. Irina Bogdanovich
Chór Akademicki Wojskowej Akademii Technicznej – dyr. Joanna Korczago
Chór Schola Cantorum Maximilianum – dyr. Zbigniew Siekierzyński
Chór Tibi Domine – dyr. Justyna Pakulak
Chór Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego – dyr. Michał Sławecki
Chór Uniwersytetu SWPS – dyr. Ewa Mackiewicz
Chór Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego – dyr. Adrianna Żołnierczuk
Warszawski Chór Międzyuczelniany – dyr. Borys Somerschaf
Zespół Wokalistyki Chóralnej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina – dyr. Dariusz Zimnicki
Więcej informacji na stronie organizatora Festiwalu Nowe Epifanie